Bij You!nG geven wij regelmatig een aantal trainingen gratis weg. We hanteren daarbij de 30/70 regel. Dit betekent dat als wij trainingen geven, wij ernaar streven dat 30% van de deelnemers een gratis plekje heeft.
Waarom geven wij trainingen weg?!
Omdat we graag willen dat jongeren weerbaar en sterker worden! We investeren daarom graag in de ontwikkeling van jongerenwerkers, om zo hun kennis en expertise te vergroten. Zodat zij daarmee aan de slag kunnen met die jongeren die het zo hard nodig hebben.
Helaas zijn er ook jongerenwerkers en vrijwilligers die een training niet kunnen betalen. Professionals en aankomend professionals/talentvolle studenten die graag onze trainingen willen volgen om van positieve invloed te zijn, maar niet de financiële mogelijkheid hebben om dit daadwerkelijk te doen. Gepassioneerde mensen met een groot hart voor kinderen en jongeren. Ook hen geven we graag een kans op verdieping en ontwikkeling met concrete toepassing in hun werk.
Daarom werken wij vanuit ons motto: “Van weggeven word je rijk!” Misschien niet altijd zichtbaar op je bankrekening, maar geven verRIJKt je leven!
Doe je mee? Meld je aan!